top of page

Žydų santuokos neišardomos



8 genialios vyro ir žmonos bendravimo taisyklės.


Manoma, kad žydų santuokos nesubyra jokiomis aplinkybėmis.

Kažkur interneto platybėse skaičiau žydės žmonos samprotavimus, kad sutuoktinių sielos susijungia į vientisą visumą, o nutraukti santuoką - maždaug tas pats, kas pjūklu pjauti vieną Siamo dvynį nuo kito.

Abejotina, skausminga, nenaudinga.


Bet tai - romantiška versija.

Žydų vyrai tiki, kad moterys yra vienodos. O jei negali sugyventi su viena žmona, tai ir su kita tau nieko gero nepavyks.

Man toks požiūris – „kartu ir amžinai“, reikia pastebėti, patinka.

Jis savyje neslepia atsitraukimo kelių.


O tai kitos tautos kaprizingos ir išlepintos kažkokios: skaičiuoja merginimo laiką, skirtą dėmesį, išleistus pinigus, kartu praleistą laiką, orientuojasi į perspektyvas.

Ir jeigu jų nėra, iškart grasina skyrybomis.

Jei žmogui kažkuo grasinsi ilgą laiką, jis pripras ir nustos bijoti.

Norite gyventi ilgai ir laimingai – niekada neužsiminkite apie skyrybas.

Yra manančių, kad meilė žmogui dovanojama vieną kartą gyvenime, visa kita – jos aidas ir šešėliai.


Pragmatiški žydai sako:

„Meilė ateina po 10-ies metų“

Santuokoje, kurią pats kuriate ir tobulinate.

Per laiką, kurį jūs praleisite kartu, per bendras šventes, džiaugsmus ir vargus.

Per vaikų šypsenas, kuriose pamatysite savo bruožus.


Rytuose moterys mokomos tylėti ir visame kame paklusti savo vyrui. Vakaruose itin svarbus partnerių individualumas ir nepriklausomumas.

O žydai turi savo gyvenimo būdą.

Nušviesiu kai kuriuos niuansus:


Pamilti savo žmoną tokią, kokia ji yra:

- Izia, brangusis, kaip aš atrodau?

- Mieloji, svarbiausia, kad mes visi gyvi ir sveiki...

Aktorė Faina Ranevskaja siūlė visiems vyrams, nepatenkintiems savo žmonos išvaizda, dėl šio nesusipratimo kaltinti save.

Šiuose žodžiuose yra dalis tiesos.

Nuo komplimentų moteris pražysta, o nuo abejingumo ji vysta ir sunkėja.


Priimti visus savo vyro trūkumus:

- Saročka, man taip atrodo, kad mes netinkame vienas kitam ...

- Sioma, kitiems mes netinkame dar labiau!

Sena kinų patarlė sako:

„Jei norite susirasti sau draugą be trūkumų, rizikuojate likti be draugo“.

Taip yra ir su vyrais. Nekreipkite dėmesio į trūkumus, girkite dorybes!


Atleisti už visas mažas klaidas:

- Abramčikai, atsimeni, kai tau buvo bloga, aš išviriau tau sriubos?

- Ne, Cilia, tu iš pradžių išvirei sriubos, o paskui man buvo bloga!


Nepasiduoti pavydui:

- Jaša, šis vyras į mane žiūri jau visą valandą!

- Taip, ir aš pastebėjau. Tikriausiai antikvariatas.

Pavydas - deginantis jausmas.

Tačiau praktikoje, 99% svetimų vyrų ir žmonų niekam neįdomūs. Žmonės yra per tingūs, kad įsitrauktų į sudėtingus daugialypius santykius.

Dauguma galvoja taip, kaip Ženia Lukašinas iš „Likimo ironijos“:

„Jei jūs neturite tetos, jūs jos neprarasit“.


Daugiau diplomatijos:

- Saročka, brangioji, ar dialogas dar įmanomas, ar tu jau vienareikšmiškai teisi?

Koks skirtumas, kas teisus, o kas klysta?

Juk jūs kalbatės apie kasdieninę buitį, o ne sėdite prie NATO šalių derybų stalo.

Na, požiūriai į aukštąjį meną, kaip taisyklė, skiriasi.

Dėl skonio, kaip sakoma, nesiginčija.


Būti dėkingu už dovanas:

- Sofa, aš žiūriu, tu naujus kailinius iš vyro išsiprašei?

- Oi, Cilia. Taip ilgai prašiau, kad jau kaip ir uždirbau!


Gailėti partnerio psichikos:

- Sara, man pasakė, kad tu man neištikima.

- Netiesa!

- Ir netgi su gaisrininku.

- Na, tai jau visai netiesa!

***

- Izia! Ko tai tu mane visą naktį vadinai Nadenka!

- Cilia! Tu nepatikėsi! Man prisisapnavo, kad aš Leninas!

Mes - tik žmonės.

Nė vienam iš mūsų nepavyko nugyventi gyvenimo nepriekaištingai, aplenkus visus aštrius kampus, išvengus įvairiausių konfliktų.

Svarbiausia, patiems nekaitinti situacijos.

Saugoti vienas kito nervus.


Visame kame ieškoti privalumų:

- Kas jums, Roza? Jūs praradote tiek daug svorio!

- Aš taip kenčiu, mano vyras pradėjo mane apgaudinėti ...

- Tai išsiskirkite!

- Kol kas negaliu.

- O tai kodėl?

- Noriu numesti dar penkis kilogramus...

Daugiau optimizmo ir tikėjimo, kad gyvenimas yra išmintingesnis už mus.

„Viskas, kas vyksta - būtina“, – sako budistai.

Norisi tikėti!

87 peržiūros0 komentarų
bottom of page